خرج ولم يعد




تعليقات

  1. :)))
    الحمد لله حاجة حلوة علي الصبح اهو

    ردحذف
  2. رايح فين يا باشا
    عموما موسيقي جميله تحاكي الريف
    ومؤثرات موسيقيه مناسبه للريف وطيوره
    انا عن نفسي نفسي في نهايه عمري اكون في الريف دون رجعه الي القاهره بما فيها من ضوضاء وشده اعصاب
    يارب
    اخرج ولا اعود

    ردحذف
  3. صباحكم فل ..موسيقى جميله يسلم ذوقك ..

    ردحذف
  4. انت ح تقديها افلام يوتوب يا معلم؟ ونظام شرى العبد ولا تربيته؟ ماشي حلوة بس الشعب يريد قصص مكتوبة بخط يدك

    ردحذف
  5. جارة القمر
    :))
    شكراً لذوقك يا أستاذة
    نورتينا

    ردحذف
  6. شمس النهار
    :))
    ربنا يكرمك يا أستاذتنا ييسلم ذوقك
    نورتنيا

    ردحذف
  7. كارولين فاروق
    :))
    والله يا أستاذة حضرتك بتتكلمي بلسان حالنا جميعاً ، ربنا كريم
    نورتينا

    ردحذف
  8. ghada issa
    :))
    صباح الورد يا مبدعة ، يسلم ذوقك
    نورتينا

    ردحذف
  9. Tarkieb
    :))
    هههههههههههههه
    أنا أصلي كنت دايخ على موسيقى الفيلم ده من فترة وما لقيتهاش رحت منزلها ع اليوتيوب ، تقدر تعتبرها تدوينة من جهازي برضه :))
    شرفتنا يا كبير

    ردحذف
  10. رؤى عليوة
    :))
    شكراً لذوقك ومرورك الجميل
    شرفتينا

    ردحذف