سوسو وتوتو - فيلم ليلة الدخلة



الأب: سوسو .. توتو

سوسو: نعم يا بابا

الأب: بتعملوا إيه؟



توتو: بنعمل مونوكير يا بابا

الأب: أنا جايبلكوا النهاردة هديتين يسووا رقابيكم

سوسو: فساتين يا بابا؟؟

الأب: أكتر

توتو: جزم؟؟

الأب: يا ريت!!

سوسو: أمال إيه؟؟

الأب: عريسين لُقطة .. أدب وكمال وأصل وعندهم عربية



صورة عريسك أهي خدي عريسك أهه اسمه نايلون وأنتي عريسك أهه اسمه بلابيعو 



سوسو: ماليش دعوة أنا عايزة ده!!

توتو: أنا مالي بابا اللي إداهوني!!

سوسو: لأ أنا عايزه ده!!



الأم: جرى إيه يا بت أنتي وهي؟؟

سوسو: ده خلقته ملخبطة قوي يا مامي!!

الأم: أبداً والنبي بونو .. مش تغيروهلها يا معلم؟؟

الأب: أغيرهم إيه يا ولية ؟؟ دول العرسان اللي بعتتهم الخاطبة النهاردة!!

سوسو: طب غير لي اسمه يا بابا!!

الأب: ليه بلابيعو مش عاجبك؟؟ اسميهلك ريكس؟؟

الأم: ياختي بلابيعو بلا ميعو كله كويس ألف ليلة بيضا!! 

تعليقات