شقــــاوة




أنا شاطر يا ماما؟؟
أيوه يا حبيبي
وعسل وسكر يا ماما؟؟
وشيكولاته كمان
عشان خلصت طبقي كله صح؟؟
أيوه .. أنا مبسوطة منك خالص
أنا بحبك قوي يا ماما
وأنا كمان باموت فيك يا روح ماما
يعني إيه تموتي فيا يا ماما؟؟
يعني بحبك موت يا حبيبي
يعني عاوزاني أموت يا ماما؟؟
لأ . بعد الشر عليك .. أنا قصدي بحبك كتير قوي
يعني بتحبيني جامد قوي صح؟
أيوه صح .. لو حد قرب منك أقرقشه بسناني عنعنعنعنعنعنعن .. لحد ما أموته
هههههههههههههههههههه
زي القطة كده اللي ع السلم اللي خربشتك لما لعبت مع ولادها
آآآآآآآآآآه .. دي كلبه وحماره
عييييييييب .. احنا قلنا إيه ؟؟ بلاش شتيمه .. أحسن أزعل منك
لأ هي كلبه وحماره عشان خربشتني وعملتلي واوا حمرا ف إيدي بس هه!
برضه بتشتم تاني ؟؟ .. طب أنا زعلانه منك ومخاصماك موت لحد ما تبطل قلة أدبك دي !
مخاصماني موت ؟؟ .. مممممم .. فهمت !! يعني بتحبيني جامد قوي صح؟؟   عنعننعنعنعنعن
هههههههههههههه
هههههههههههههه

تعليقات