سوسو وتوتو - فيلم ليلة الدخلة



المعلم خرطوشي: سوسو .. توتو

سوسو: نعم يا بابا

المعلم خرطوشي: بتعملوا إيه ؟




توتو: بنعمل مونوكير يا بابا

المعلم خرطوشي: أنا جايبلكوا النهاردة هديتين يسووا رقابيكم

سوسو: فساتين يا بابا ؟

المعلم خرطوشي: أكتر

توتو: جزم ؟

المعلم خرطوشي: يا ريت 

سوسو: أمال إيه ؟

المعلم خرطوشي: عريسين لُقطة .. أدب وكمال وأصل وعندهم عربية .. صورة عريسك أهي خدي عريسك أهه اسمه نايلون وأنتي عريسك أهه اسمه بلابيعو




سوسو: ماليش دعوة أنا عايزة ده !!

توتو: أنا مالي بابا اللي إداهوني !!

سوسو: لأ أنا عايزة ده !!




الأم: جرى إيه يا بت أنتي وهي ؟؟

سوسو: ده خلقته ملخبطة قوي يا مامي !!

الأم: أبداً والنبي بونو .. مش تغيروهلها يا معلم ؟؟



المعلم خرطوشي: أغيرهم إيه يا ولية ؟؟ دول العرسان اللي بعتتهم الخاطبة النهاردة !!

سوسو: طب غير لي اسمه يا بابا !!

المعلم خرطوشي: ليه بلابيعو مش عاجبك ؟؟ اسميهلك ريكس ؟؟

الأم: ياختي بلابيعو بلا ميعو كله كويس ألف ليلة بيضا !!